محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

.......

1391/3/7 13:06
نویسنده : ماماني
754 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم

امروز صبح هم زودتر از مامان و بابا پاشدی. وقتی چشم باز کردم دیدم مشغول بازی هستی . منم بعد از یه کش و قوسی که به کمرم دادم بلند شدم تا در اولین اقدام پوشک شما را عوض کنمو وقتی شستمت و آوردمت تا پوشک جدید را ببندم سریع بلند شدی و خارج از تشک تعویض نشستی و من تا آمدم بگیرمت متوجه صدای ش ش ش شدم و دیدم بلللللللللللللللللللللله، متاسفانه سهل انگاری مامان باعث شد که فرش خیس بشه!!!!!!!!

New baby Scraps

برای همین بعد از صبحانه مشغول آب کشیدن فرش شدم. بعد از اون هم که در گیر وبلاگ هومن جون گل پسر خاله سحر بودم که خاله ازم خواسته بود توش یه تغیراتی بدم.

شکلک های محدثه

آخه خاله حسابی درگیره. راستی دکتر تاریخ زایمان خاله را 13 مرداد تعیین کرده یعنی 2 روز قبل از تولد شما.New baby Scraps

البته چون خاله قصد داره که سزارین کنه احتمالا 1 یا 2 هفته زودتر هومن جان به دنیا میاد.

انشالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد و خدا نگهدارش باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسيم-مامان ارتين
9 خرداد 91 9:33

ميبينم كه پسري دوست داره شماتندتندخونه تكوني كنيد


میبینی نسیم جون چقدر بچه ام به تمییزی اهمیت میده
sahar
12 خرداد 91 13:05
سلام خاله مریم خوشگل پسر ناز نازیت چطوره؟
ممنون خاله جون که وبمون رو تغییراتی بهش دادی
فقط ی سوال چه جوری دوستامون رو اد کنیم؟
مراقب خودتون خیلی باشید


ممنون سحرم
تو هم مراقب خودت و تو راهیت باش